Tävling!!!

Hej alla Adam’s Sparkly Swedes!

Tillsammans inbjuder vi, Adam Lambert Sverige (fb) och adamlambert.se, er alla, svenska Adam-fans, att delta i en tävling där just du kan bli lycklig vinnare till en av två fantastiska! men hemliga vinster… (eftersom marie transporterade dem från Debaser i en sopsäck har vi fått många förslag på vad det kan vara… men vi kan garantera att Adam har alla kroppsdelar i behåll;P neverhteless, det är nåt värt att kämpa för -det lovar vi!) och ni lyckliga få som vet -knip igen;)

Vad ska ni då göra för att kunna erövra dessa åtråvärda vinster?
Det vi tror att vi alla är överrens om är att Adam på något sätt har förändrat våra liv!! i smått eller stort…

hur har han påverkat/inspirerat dej? det vill vi veta!! och det är era svar som blir tävlingsbidragen och ni har friheten att utforma dem i:

textform (limerick;), dikt, roman… ni väljer)
bildform (nån typ av fanart kanske eller sätt igång att teckna, måla eller fota)
video (gör en video med existerande materiel eller filma själva..)
eller skriv en sång… jamen, varför inte?
eller kombinera flera…

möjligheterna är oändliga! bara er egen fantasi sätter gränser! är ni nybörjare på det här, var inte oroliga vi kommer att värdera tanken bakom, innehållet, lika högt som den flashiga ytan! och tänk på alla tekniska hinder ni redan övervunnit för att kunna följa Adam;) glöm bara inte att temat ska ha att göra med hur Adam har inspirerat just dej!!!

Tävlingsbidragen skickar ni till: AdamsSparklySwedes@hotmail.com senast den 12 januari 2011

När vi mottagit era bidrag kommer vi (Emelie, Marie och Cecilia) gå igenom dem allihop, och vi hoppas på många!!! och välja ut 4-5 bidrag som ni alla får vara med att rösta fram vinnarna bland.

Så låt kreativiteten flöda och tveka inte att skicka in era bidrag!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Tävling!!!

  1. Ida Blomqvist skriver:

    Hej ! Ehmm… Jag fattar inte … Ska man skriva hur adam inspirera sitt liv (asså mitt liv) Sen sätta en bild på han eller sig själv ?.. Jag är trög tänkt så xD
    Skicka gärna svaret till min adress ;D

  2. annahellman skriver:

    ååh detta kommer bli skoj! nu ska jag låta fantasin FLÖDA! :DD

  3. Manda skriver:

    Ohh jag ska absolut vara med o tävla! 😉 Har redan en idé… men roman? Jag hoppas det går bra med en novell, för en hel roman hinner jag nog inte skriva xD haha

  4. Emma skriver:

    Tänkte bara höra om man får jobba ”ihop”? Jag och min kompis älskar båda Adam och skulle väldigt gärna vilja göra en grej tillsammans 🙂

  5. Cecilia Åberg skriver:

    hur mycket får man skriva.

  6. annahellman skriver:

    får man lov att skriva, göra video, bilder och och sätta ihop allt till en video? 😀

Kommentera

